The Anti-Walmart

CurryChutney

Its good to know that in today’s world where most companies focus on meeting stock market expectations and quarterly revenue targets, there are companies like Wegmans who are bucking the trend to show that people and profit and dont have to be mutually exclusive.

The Wegmans model is simple. A happy, knowledgeable and superbly trained employee creates a better experience for customers. Extraordinary service builds tremendous loyalty.

Read the entire article at The Anti-Walmart

Ursprünglichen Post anzeigen

Schlagwörter:

Schreibe einen Kommentar

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s


%d Bloggern gefällt das: